Utmanad av mor

Jag blev utmand av min mor att svara på lite frågor om mig själv.

Regler;

  • Länka till den som utmanat dej
  • Berätta 8 sanningar/vanor/ovanor om dej själv
  • Utmana 8 personer i slutet av ditt inlägg
  • Skriv ett meddelande på deras bloggar så att de vet....
  1. Pysslar jämnt och ständigt
  2. Påbörjar hela tiden nya saker
  3. Är sämre på att slutföra påbörjade projekt
  4. Hushållsarbete är jag inte alls intreserad av 
  5. Baka är roligt
  6. Är hemma förlite, enligt mannen
  7. Längtar efter solen
  8. Är ofta ute och går kl 5 på morgonen

Då denna utmaning har cirkulerat ett par varv kommer jag inte att skicka den vidare men alla som är intresserade av den får gärna lov att svara på den och höra av sig att de har gjort det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0