Ja se det snöar =)

Igår kväll så började det snöa lite smått. Idag när jag vaknade så låg det snö och det fortsatte att snöa under hela min morgonrunda. Det var så mysigt =) Det har slutat att snöa nu men det är fortfarande vitt och fint ute =)

Det blev lite pysslat igår. Det är svårt att pyssla utan att mannen märker det när man sitter i samma rum *haha* Synd att man inte kan få allt  :P

Var hos polisen igår för att få ett nytt pass. Eller få och få. Införskaffa kanske är mer det rätta ordet. Det var en sur gubbe som satt där *irriterande*. Jag tyckerr att de i allafall bore svara på frågan "Hur vet man att passet är färdigt" när man fick upplysningen "Kom om tidigast 5 dagar". Är det säkert att passet är klart om 5 dagar? Inte heller fick man möjlighet att fixa så att håret såg okej ut och namntecknignen skall vi inte tala om.

Nu skall jag fixa en flaska vatten och lämna maten i kylen =)

Kommentarer
Postat av: Jessica Ziegerer

Hej Ida

Jag heter Jessica Ziegerer och är journalist på Sydsvenskan och skriver en artikel om stickning i Kävlinge. Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig.

Hur når jag dig?

Jag finns på [email protected]

2009-02-11 @ 17:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0