Hemlis 5

Jag har precis anmält mig till stickameras Hemlis 5. Det innebär att jag kommer att få en byteskompis att skicka paket till. Jag har varit med två gånger tidigare och det har varit roligt. Hoppas på en lika kul omgång denna gången.

De frågor som man skall besvara för att vara med på bytet finns givetvis besvarade men svaren ligger på jobbet så de kommer att införas här under morgondagen =) Lite sent men de kommer.

Alla hjärtans dag tillbringades på Hven tillsammans med prinsen. Lugnt och skönt med god mat =) Precis vad som önskas. Prinsen hade köpt choklad till mig. Tossorna som jag stickade till prinsen blev förstora så det blev till att repa. Men de fixades till idag och nu passar de =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0