Helgen är över

Nu är helgen över. Den var lagom fartfyllt.

I lördags blev det Malmö och utgång. Igår blev det träning och pyssel.

Idag är det måndag. Det händer inget jättespeciellt idag. Skall iväg till stan på lunchen och andal så jag kan förbereda en överraskning åt prinsen inför alla hjärtans dag nästa helg. Inget stort bara något lite lite. Men det är trevligt i allafall.

Oh.. idag skall jag beställa biljetter hos SJ för stickfest i väst. Längtar så att få lov att åka dit. Jag kan definitivt pyssla på heltid!

För övrigt så var vår bröllopsbild i hd idag. Den finns att beskåda på www.hd.se

Kommentarer
Postat av: Carina Jansson

Hej,

Jag blir verkligen avis då du ska på stickfest i väst. Låter jätteroligt.

Vill också gratulera till bröllopet.



Jag har lämnat en riktigt kul bildutmaning på min blogg åt dig om du har lust och tid.

Tack för en trevlig blogg..

2009-02-09 @ 20:48:15
URL: http://korvmudden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0