Fredag - panikartad, lättnad och paket

I morse närj ag kom hem från min dagliga morgon runda så upptäckte jag till min fasa att jag hade tappat ett av mina örhängen. Ojoj, letade i panik igenom lägenheten. Hittade först ploppen på bäet och sedan örhänget i soffan. Vilken lättnad så nu är de på plats igen.

På tåget var det som vanligt folk som stod mitt i dörrhålet som inte skulle av på stationen IDIOT!

I går när jag kom hem fanns det en avi på bordet från L i orten T här i skåne. Skall iväg och hämta paketet idag. Jag misstänker att det är ett garn och te byte i paketet men man kan aldrig vara säker. Kul är det med paket oavsett vilket.

Idag måste jag komma ihåg att boka biljetter till Stickfest i väst. Vad jag längtar efter att åka dit =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0