En chock när jag vaknde...

.. det var snö utanför fönstret. Inte mycket men lite granne. Man kunde se att det var vitt på vissa ställen =)

Idag är det som alla säkert vet söndag. Söndagen kommer att ägnas åt att scrapbooka lite (försöka i allafall), läsa ut min bok (har ca 40 sidor kvar), sticka min strumpa och mina vantar. Om jag bara stickar på vantarna så kommer de nog bli klara idag men frågan är om det är det man vill... Svårt val det där =)

Skall även ta och spana in tv tablon och se om det finns något skoj att se på. Bones är det säkert i kväll men utöver det...

För övrigt har jag bestämt mig för att vara lat idag. Behöver itne komma upp i mina 10 000 steg. Ibland kan det vara skönt att bara ta det lugnt... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0