Utmaningen i SYTYCK – att fota sina händer

Det var nu dags för en ny utmaning i SYTYCK gruppen. Att fotografera sina händer. Det är verkligen inte det lättaste så jag fick ta till hjälp. Tur att man har familj som ställer upp =) Så här ser mina händer då ut när dom stickar. Det är mina SYTYCK strumpor som jag höll på med. Jag har nu kommit så pass långt så att jag har stickat hälen. Skall ha två vita varv innan jag skall börja på benmönstret. Jag skall idag passa på att väga mina nystan så jag vet hur mycket jag har kvar. Det är ju bra om man inte har använt mer än hälften när man är klar med första strumpan =)

  

I dag är det fredag och då innebär det att det är fredagsmys med prinsen. Jag skall se på ”På spåret” och äta gott. Vad vi skall äta vet jag dock inte. Men det är sådant som alltid löser sig.

  

Är faktiskt lite imponerad över att jag har gjort foten färdig på den första strumpan. Benmönstret är samma som undersidan på strumpan och det var ju den lätta biten att lära sig så jag har gott hopp om att bli helt klar med den första strumpan inom en snar framtid =) Sen har jag bara en strumpa till och sen är paret färdigt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0