Mina SYTYCK strumpor

765971906a58aca36a7a481ac67d1fcf.png

Så här ser mina SYTYCK strumpor ut i nuläget. Har som sagt inte kommit så långt men ännu är det inte slut än. Jag får komma igen nu på upploppet. Skall bara se till att få min sjal klar bara.

På tal om sjalen, jag är nu på varv 215 av 224. De tre sista är rätstickning så det kommer gå hyfsat fort. Värre är det med vägen dit. Men hoppet är ju det sista som överger människan. Kom bara 3 varv igår så får ta 5 idag. När sjalen är klar då blir det strumpor. Skönt. Mer lagom i storlek.

Kollade på frack till prinsen igår. Du fanns inte i hans storlek men de skulle försöka få hem så vi kan pröva och handla. Inte det billigaste men bra att ha hemma.

Snart är det helg igen. Idag gav prinsen mig ok till att gå och träna igen. Skönt. Dessutom är det ju onsdag idag och box vilken man ju inte kan missa ;-)

På tal om helg så är det fullt upp denna helgen med. På lördag är det först träning sen är det garnfärgning med Kool Aid samt Äggfärg. Kool Aid provade jag på grötö men äggfärg har jag inte använt på garn så det är spännande hur det kommer att bli. På kvällen är det sen julbord i Malmö. Söndagen då skall jag förhoppningsvis koka sylt och gå på julskyltningen i byn. Sen är det måndag och vardag igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0