Kommentar om en julklapp

Av Litenbror och svägerska C fick jag en träningstopp (läs tränings BH) i julklapp. Provade den och visade hur det såg ut för Prinsen. Följande dialog utspelade då sig

P – Är den inte lite liten?

J – Vaddå? Nej, den passar perfekt.

P – Skall du inte ha någonting utanpå?

J – Nej, varför skall jag ha det? Den sitter ju bra.

P – Men är du säker? Jag tycker du skall ha någonting utanpå.

J – Varför då?

P – Ja så det inte blir så kallt

J – Kallt?

P – Ja, det är ju bar hud här, här och här (pekar)

J – Va?

P – Ja, den döljer inte så mycket

J – Men du, detta är en träningstopp som man har UNDER en t tröja eller liknande. Den används som underkläder. Givetvis skall jag ha en t tröja utan på.

P – Vad bra =) 

Prinsen har pratat om toppen som om att den var en träningströja och jag som en träningstopp (underklädesvarianten) det var ganska förvirrande innan vi kom underfund med vad den andre menade =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0