Hemlis 6 paket nr 1

0-70a7b62e9bf8ef1b885fb646bfdd7ccf.png

Idag när prinsen kom hem såg han att det låg en avi i mitt namn i lådan. Som vanligt så går tiden långsammare när man längtar efter något. Hemma var det först kvällsmat, fixa med julgodiset som gjordes igår SEN var det dags att gå och träna. På vägen till träningen hämtade jag ut paketet. Underbart paket. 2 inslagna paket som jag skall öppna på julafton, om jag kan hålla mig så länge. 1 nystan opal i färgerna gul, orange och blå och ett nystan 100 % ullgarn från Kilaforsgarn i naturgrått frågan är bara hur många meter det är i härvan eller per 100 meter så kan jag väga nystat och sen räkna ut hur många meter det är. Hittade garnet på nätet men inte antalet meter. Någon som vet hur många det är? Garnet ligger till vänster om mig. Fint är det.


Träningen idag var riktigt jobbig. Men skönt. Alltid trevligt att ta ut sig ordentligt. Orkar knappt lyfte armarna. Det är då det är extra skönt att mmsblogga ;-)


Lucictåget på jobbet var en trevlig och intressant upplevelse. Skönsång skulle jag inte kalla det men det är alltid kul när det händer något.


Nu skall jag se klart CSI innan det är dags för sängen.

 


Kommentarer
Postat av: Hemlig kompis

Ca 100 g 520 m. 1-trådigt ca 27 m på stickor 3 = 10 cm. Handtvätt.

2009-12-14 @ 21:57:26
Postat av: tomtan

Vilken härlig färg det var på det där Opalgarnet!!!!!

2009-12-26 @ 16:26:40
URL: http://www.metrobloggen.se/tomtan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0