Vantgarn till lånesystern är fixat

Igår fixade jag garn till lånesysterns vantar. Tror att hennes blir både varmare och mjukare än mina men det är smällar som man får lov att ta. Lite strumpgarn blev det till mig med jag som ju verkligen behöver mer av den sorten :P Men fint var det. Sitter och ser fram emot nästa månads mönster i strumpklubben även om det nog dröjer säg två veckor ungefär. Men då kanske jag har hunnit sticka klart på något annat så länge =)


I morgon är det papegoyskjutning och jag skall dit med prinsen. Pratade med honom nyss och han talade om att han skulle ta ryggsäcken med sig så att jag kan lägga mitt sticke i den. Det tyckte jag var lite smågulligt =) och dessutom så känner han mig och vet att jag har sticket med mig över allt och alltid =) Jag tycker om min prins.


Kvällen idag skall tillbringas med stekt fisk och ugnsbakade grönsaker det ser jag fram emot. Sedan skall vi se på mordkommisionen och jag skall fortsätta med att sticka. En kväll helt i min smak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0