Tack snälla lånesystern

Igår mötte prinsen mig på stationen i Kävlinge. Vi skulle göra en del ärenden innan vi gick hem. Vi gick inom bokhandeln och jag bytte bok, sedan blev det dags för cykel affären och hämta min cykel efter lagning och lämna in prinsens för uppfräschning. När vi går där i byn i godan ro så tar prinsen fram en avi. Jag har fått post och det är ett stort paket (eftersom det inte gick in i brevlådan) och utan avsändare. Detta gav oss ytterligare (utöver att vi behövde handla mat) en anledning till att gå till ICA. I paketet fanns det, som jag misstänkte, garn från lånesystern M. Tack så jättemycket. Det innebär nu att jag kan fortsätta sticka på mina vantar så att de blir klara någon gång och kan användas. Började på mönstret på vante nummer två igår och det känns som om den vanten blir mycket hårdare stickad än vante nummer 1. Men jag tror inte att det kommer att märkas så mycket sen när den är klar.


I övrigt så är jag faktiskt nöjd med att jag repade upp min Baby Surprise Jacket. Det hade inte varit roligt med att ha en kofta där den ena ärmen är jättehårt stickad och den andre är mjuk och skön. Är inte tillbaka där jag var när jag började repa än så ännu vet jag inte alls hur det kommer att se ut det är så spännande =)

Kommentarer
Postat av: Annicka

kommer du ikväll, jättelängesedan jag träffade dig

kramis

2009-08-13 @ 10:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0