Repat upp en massa =(

Repat upp en massa =(


Satt igår och läste på Ravelry om Baby Surprise Jacket som jag började sticka på igår och kom underfund med att jag hade stickat fel många varv längre ner. Jag hade gjort ökningen i ena sidan men inte andra. Började med att repa upp endast där det var fel och sticka om därifrån visst gick det men det blev jättehårt och kändes inte alls bra så i går kväll rev jag upp allt till och med där jag hade missat och börjat om igen. Det kändes inte jätteskoj men det fanns inget annat val. Så nu har jag börjat om igen och jag som var nästan halvvägs :S


Jag kom igår underfund med att jag inte får lov att börja på något nytt projekt innan minst två, helst tre av de som redan är igång är klara. Främst är det sjalar som borde stickas klart. Dels för att det snart är vinter och det är då skönt att ha de på sig och dels för att det är i huvudsak sjalar som jag har på gång. Det är för tillfället endast två par strumpor och det är lite för att vara mig. Får gå igenom högen där hemma och se vad jag kan hitta för något...

Kommentarer
Postat av: Emma

Trist att behöva repa upp, men desto roligare att bli helt nöjd i slutänden.

Hejja på med sjalarna!

Jag är färdig med Tösens kofta i bambugarnet jag fick av dig i Hemlisbytet. Koftan är jättemjuk och hon älskar den! http://emmasdagar.blogspot.com/2009/08/tosens-bambu-kofta.html

2009-08-11 @ 21:56:05
URL: http://emmasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0