Grattis i efterskott och snabb leverans

Igår fyllde föräldrarna år. Grattis till dem. Jag, Prinsen, Lillebror, Lillebrors tös C och fadder L var där på middag. Det var god mat och dryck samt gott sällskap. Vi åt kräftsmörgås, kycklingbröst med rotfrukter, rabarber och jordgubbspaj samt tårta. Jag och prinsen kom hem vid 00.10 i natt och var lagom trötta när vi vaknade så det blev inget av den planerade träningen eller promenaden.


I tisdags kväll beställde jag garn och mönster från garnkorgen. Igår när vi kom hem så fanns det en avi till mig och mitt paket fanns på posten. I morse på väg till jobbet så körde jag inom affären och hämtade det. Det såg ut precis så som jag förväntade mig *glad* så nu har jag 4 nystan ofärgat strumpgarn som bara väntar på att bli färgat.


Min första vante blev klar igår och jag har nu påbörjat vante nummer två. De blir så fina och jag har fått en hel del komplimanger för den =) Jag känner mig riktigt duktig. Skall nu bara se till att sticka nummer två med samma hastighet som nummer ett så är de klara att användas sen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0