Garnpanik!!!

Garnpanik!!!


Jag fick igår garnpanik. Stickade så fint på mina fina vantar och allt var frid och fröjd. Tyckte dock att det gick åt lite väl mycket garn så jag gick och vägde garnet. 15 gram var nyttjat av 25 möjliga och då var mindre än halva vanten gjord. Smått panik fick jag. Bestämde mig då för att vända på färgerna till nästa vante men det kändes inte helt bekvämt. Började då fundera och tänkte på bonussyster M som fick samma paket av mig i julklapp. Ringde helt enkelt henne och frågade om jag kunde få hennes garn. Inga problem =) så hon skickar ner sitt garn till mig så skickar jag upp motsvarande garn men i andra färger som jag skall köpa i nästa vecka till henne. Fick själv välja färger åt henne så det skall bli skoj. Och jag är glad då jag får vantar som är ett par och ser lika dana ut =)


Jobbar på att få vante nummer 1 klar idag. Det är inte helt omöjligt även om det finns viss risk att det inte blir så på grund av att det är träning i kväll och inget tv tittande....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0