Äntlingen helg

Nu är det äntligen helg. har varit helt slut hela veckan så det är verkligen trevligt med lite ledigt. Dock har jag faktiskt fått gjort en massa idag. Jag har tvättat så nu har vi inget i tvättkorgen, lämnat in cykeln, varit och handlat, kokat revben så det bara är att grilla de i kväll, gjort glass, diskat och plockat. Sitter nu ner en liten stund och tar det lite lugnt. Skall strax bege mig till gymmet och vara duktig. Prinsen jobbar så sen är det bara att vänta på att han skall komma hem.

Började igår på en ny kofta. Det är en baby surprise jacket. Jag blev så nyfiken på hur den fungerar så jag kunde inte låta bli att sätta igång. Tog garn som jag fick av Tammy i mitt mixa och matcha paket. Har inte kommit så långt men det är spännande att se vart det leder =)

I paketet igår fanns det 2 nystan ofärgat garn och jag har 2 nystan hemma redan så jag vet vad jag skall göra en mulen höstkväll :P I övrigt så finns det inga direkta planer för helgen. Bara ta det lugnt och mysa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0