Stickcafé, rensning och bokföring

Utöver jobbet så är det vad jag skall hitta på idag. Direkt efter jobb blir det till att ta tåget hem till föräldrarna. Där blir det lite mat och sen lite rensande ibland låderna som finns där. Sen skall jag bort till vännen A och titta på hur det har gått för henne att bokföra det hon håller på med. Efter att de tär klart då blir det en runda till stickbutiken och stickcafé. Måste få nystat mitt garn som jag behöver till min axelvärmare. Jag har stickat upp det första nystanet och har bara lite lite kvar på det andra och jag har bara kommit knapt halvvägs. Men det löser sig alltid :P

Visade igår garnet som jag köpt till kollegans iorstrumpor. De fick godkänt i färgen. Skönt det. Funderar på att ta ut de till stugan för att arbeta på under valborg. Det är långt kvar tills jag måste bestämma mig. Hela 2,5 dag :P

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Det finns stekt fläsk med löksås till dig. Hoppas det smakar. Vi ses ikväll. Kram

2009-04-28 @ 08:42:33
URL: http://stickmor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan Ida!

du behöver nog inte ta med dig albumet till boxwn imorogn, jag vet inte om jag har tid att boxas :(

Vi kanske ses! Stor kram Susanne

2009-04-28 @ 23:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0