Stickcafé idag

Idag är det stickcafé hos Annicka (http://www.nystat.se/) där skall det bli stickat av. Håller nu på med min axelvärmare och jag har gjort den första udden. Den ser så fin ut och jag är nöjd med valet av kantmaska =) Undra hur lång tid det kommer att ta innan jag är klar med den =)


På stickcaféet hade jag tänkt att införskaffa garn till en kollegas strumpor samt garn till mitt hemlispaket. Jag vet vad jag skall köpa för något skall bara hitta det först :P Måste bara spana in igen vad det är för färger och så som hon tycker om.


Nu när prinsen var i Stockholm fick jag ett mms av honom med bild på en garnbutik. Sedan ringde han och omtalade att han hade varit där inne och tittat men inte köpt något då han inte visste vad jag ville ha. Då blev jag något frustrerad men jag har garn så det räcker ett tag till ändå :P Själv så tycker jag att det är synd att den butiken inte hade öppet när vi var i Stockholm för två veckor sedan men man kan ju inte få allt här i världen.


Till helgen har jag för övrigt inget inplanerat. Det är så skönt. Bara ta det lugnt och göra ingenting. Prinsen skall jobba med att rätta prov men det är han det. Jag har planer på att ta med mig en god bok och sätta mig på gården med Sköldisen och bara slappa.

Kommentarer
Postat av: mt*

fin blogg! :)

2009-04-23 @ 15:17:24
URL: http://mariiette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0