Sommarväder

Här i Kävlinge har det varit sommarväder idag. Det är jätteskönt! Var ute i 1,5 timme med min sköldis. Det var trevligt för honnom med. Har inte sett honom springa runt så mycket på länge. Tog med både bok och stike ut. Tyvärr var det boken som vann. Det är fortfarande min hemlis bok som jag hållerpå med. Ville knappt gå in så bra är den =) Men då jag skall iväg och träna om 40 minuter var jag så illa tvungen att gå in och äta något.

Så om en stund blir det träning sen skall jag iväg till affären och handla nödvändigheter. Vet inte vad det kommer att bli för något riktigt. Men det blir alltid bra i slutändan =) I kväll blir det bara till att ta det lungt med prinsen.

I övrigt så händer inget här. Lille sköldisen är mottligt road av att vara tillbaka i sin bur ige. Jag tror starkt på att han mycket hellre hade velat fortsätta vara ute än att följa med mig in och jag förstår honom =)

Jag fick förövrigt igår tag på god choklad till mitt Garn och Chokladbyte. Hoppas nu bara att mottagaren tycker om det. Det är alltid lika spännande :S Jag kom för övrigt precis på vad jag skall skicka i mitt nästa hemlispaket =) De tär alltid lika förlösande när man kommer på en bra idé. I kväll borde jag göra ett par stickmarkörer. Skulle kanske försöka involvera ävne mannen i det :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan

Alltså är det en riktig skölpadda du har eller har jag fattat det helt galet??!!

Har nu nästan gjort klart min Vinge sjal, tänkte göra slut på hela härvan av det 1:trådiga garnet jag köpte från Ullcentrum. Det är lite kvar. Sen så har jag bara att fästa och lägga in kanterna på april maj månads handledsvärmare :-)):-)).



P.S har en ny blog ny. I denna är det lättare att lägga in bilder.



Mari G i Nora

2009-04-19 @ 15:14:00
URL: http://marig-about.blogspot.com/
Postat av: Mari G

Hejsan i solen

Är det en riktig sköldpadda du har eller har jag fattat det helt galet??



Är sbart klar med min Vinge sjal och ska bara lägga in kanterna på april månads handledsvärmare.



P.S har ny blog nu.



Mari G i Nora

2009-04-19 @ 15:18:21
URL: http://marig-about.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0