Inget bra dygn...

Jobbet flöt på okej. Vara bara trött och fick en del konstiga frågor :S  Fick sedan samtal av prinsen och han var inte med på tåget så jag fick inte träffat honom =( Åkte till Landskrona. Hoppade på en buss och sen kom det en tanta som ställde 5911 frågor så att vi blev sena den andre bussen jag kunde åkt med gick när den skulle. sen blev det god mato ch träffade nästkusinen J med fästman. Efter det stickcafé. Försov mig i morse och sen tandläkaren fick inte gjort det jag skulle så det blir at åka dit igen =( Skulle sen gfixa present till prinsen kommer till butiken då visar det sig att de har stängt från idag och till mitten av maj. jag som noggrant hade kollat att det var öppet enligt nätet. irriterande!!! nu skall jag gå och fixa mig en frukt och sedan sätta mig på kundtjänst.


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Stackars dig!!

2009-04-01 @ 14:58:12
URL: http://stickmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0