Grattis på födelsedagen

Idag fyller min prins år. Grattis på födelsedagen. Hoppas att du blev glad för paketerna =) tänkte att jag skulle försöka med att göra en god middag till honom i kväll när jag kommer hem =)

Det är planerat att bilderna från Stickfest i Väst kommer att komma i helgen. Känner att jag inte har tid förrän då. Jag har själv inte tittat på nilderna så jag vet inte alls ur de ser ut :S

Min stickade kofta går sakta framåt. Det går som sagt inte fort men framåt är framåt. Det tar sin modiga tid att sticka med stickor 3,5. Men den blir så fin. jObbar på att få den klar till sommaren så jag kan använda den då. Håll tummarna för mig att det går =)

I övrigt så händer det inte så mycket här. Det är jobb och sova mest hela tiden.

Resultatet av kostkursen är att jag äter förlite protein så det får bli mer kyckling så ser det genast bättre ut =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0