Den gemensamma bekanten är Viveka

Såg nu på morgonen att min Hemlis hade skrivit en kommentar i bloggen. Det är Viveka som är vår gemensamma bekant. Henne var jag hos igår på stickcafé.... =) Om ca en månad så vet även jag vem min hemlis är =)

Jag postade mitt andra hemlispaket igår och i går köpte jag även innehållet till det tredje. Det är alltid trevligt att ligga steget före och veta vad det är som man skall göra =)

Fick igår nystat garnet till min axelvärmare. Dock fungerade inte nystmaskinen så jag fick göra det för hand men vad gör det. Resultatet blev okej. Nu skall jag bara sticka på den en massa så den är klar idag =) Tror inte det går men man kan hoppas. Går det inte så får den följa med till öa på valborg =)


Kommentarer
Postat av: Kerstin

God morgon. Jag vet att det finns en namne till mig i Malmö som har handlat garn hos Viveka. Det kan vara din hemlis.

2009-04-29 @ 08:51:37
URL: http://stickmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0