Bilder från Grötö



Jag och Annicka på tåget till Göteborg



På en av båtarna som tog oss till Grötö



Stugan som jag, Annicka och Eva i Halmstad delade.



God mat och dryck



Lite av den garnförsäljning som skedde på plats



Stickmaraton där det inte gick speciellt bra för mig men kul var det =)



Givetvis togs det en massa fler bilder men det finns inte plats för alla =) Tack än en gång till er som har anordnat detta. För övrigt är det inte lätt att ta foto på sig själv när man har solen mitt i ansiktet men så skönt det var att sitta i den =)

Kommentarer
Postat av: Eva

Roligt med bilder från vår vistelse på Grötö.

Må så gott.

Eva.

2009-04-05 @ 13:57:40
URL: http://evaihalmstad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0