Äntligen bestämt vilket mönster

Äntligen bestämt mig vilket strumpmönster som skall få följa med mig på resan. Det blir ett mönster från boken Socks, Socks, Socks som jag fick i mitt Mixa & Matcha byte. Det blir förhoppningsvis bra. Skall använda mig av mitt "godisgarn" det vill säga det mångfärgade som jag gjorde på stickfest i väst. Har med mig stickameras marsmönster om i fall att det inte blir bra men det brukar bli bra. Det är sällan som jag inte blir nöjd med det jag stickar.

Oh jag hittade nyss att man kan ändra stilen här inne på texten =) Det kommer jag att utnyttja sedan =)

Jag har packat färdigt allting nu inför resan. Hoppas nu att jag har allting med mig. Biljett och pass är det viktigaste och det är nedlagt. I morgon bitti skall jag fixa baguetter som vi skall ha med oss att äta på tåget.

Antagligen skall vi inom A Boström Autoservice och hälsa på då vi har ett byte i Hässleholm på strax över 1,5 timme. Det skall bli trevligt att träffa svåger och svärfar igen.



Kommentarer
Postat av: Jerssica

Jaså har du oxå blogg.. den får jag spana in! Jag brukar hämta dem på recept.nu! Trevlig påsk!

2009-04-09 @ 12:37:59
URL: http://jessicakamph.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha en underbra resa, med många trevliga möten och nya platser att besöka!

Hälsningar från

kerstin i götet som njuter av att vara gipsfri

2009-04-09 @ 18:51:03
URL: http://www.calldsgn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0