Sista arbetsdagen denna veckan

Idag är det fredag och sista arbetsdagen för denna veckan. Det är inte klokt vad tiden går fort. Vart tar den vägen??!!

Idag är det jobb, jobb, jobb och sen är det träning. Det skall bli skönt att få röra sig lite igen =) Efter det så blir det myskväll med prinsen *tihi*

Funderar på att ta mig ut till Nova på lunchen. Hade behövt införskaffa plastfickor till mina stickmönseter och den lådan jag hade har av någon anledning tagit slut. Det kanske blir så med både strumpklubben och pulsklubben. Ska även köpa böcker på svenska av svenska författare till två av mina väninnor. Frågan är bara vilka....

Har nu börjat med det ena framstycket på pippitröjan. Det går sakta framåt men framåt i allfall =) Det finns möjlighet att det blir en hel del stickat idag och även på söndag. Lördag är det särmre ställt med först träning och sen tjejmiddag =)

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Ha det så trevligt på tjejmiddagen. Vi åker ut till ön och myser. Kram

2008-09-26 @ 14:46:31
URL: http://stickmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0