På plats

Då var man åter igen på plats på jobbet =) Det är trevligt. Får se vad som händer idag.

Dagens agend är
* Jobb 8-17
* Hämta grönsaker
* Hemma vid 18,15
* Fixa en sallad (om inte prinsen gjort det)
* Åka till Train in och träna  (måste vara där senast 19)
* Träna till 20
* Gå till Ellco, grilla och äta gott
* Sticka på Ellco tills jag somnar där =)
* Gå hem med prinsen kl 2 i natt

Jag borde ju hinna en fläta idag på dagen. Har ju rast lite då och då!! I kväll blir det MS4. Om jag har räknat rätt som borde ledtråd nummer 2 komma idag så det är bara till att sticka på.

Såg i tidningen idag att alla bra tv program kommer på  helgen. Idag är det CSI Classic kl 20 samtidigt som Dobidoo. I morgon är det Svensson Svensson kl 20 och CSI Miami kl  21,30. Söndagen tror jag inte det var något roligt. De har ju tagit bort Bones, mycket elakt!!!

Nu har jag 30 minuter på mig att morgonfika innan det är dags att vara duktig och sätta igång och jobba =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0