Mysterie stickning

Det har startat en ny mysterie stickning. Jag har anmält mig och vill så gärna vara med. Har dock ingen aning om vad jag skall använda för garn. Har ju inget här hemma som är tillräckligt fint. Får åka till Landskrona om 14 dagar och fråga mina små vänner i stickbutiken. Men det löser sig alltid.

Ska nu sätta igång med att diska och dammsuga kon. Så hon ligger på plats när prinsen kommer hem från jobbet. Annars så händer det inte så mycket här. Var och tränade igår trots att jag hade haft lite ont i halsen, det skulle jag aldrig ha gjort. Är nu snuvig och lite smått hängig. Inte jättekul men men....

Kommentarer
Postat av: Bente

Jag har också anmält mig till en mysteriesticknoing en sjal mystic earth trots att jag inte gjorde mystic ligth men det kommer ,har ju garn till den men inte den nya som ska vara i brunt tror jag.

Hoppas din förkylning är borta . Har inte haft tid med något stickcafe men nästa vecka ska jag gå hos Carina på Fröken Garn

2008-09-02 @ 18:39:05
URL: http://stickigt.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0