Misslyckad operation =(

Jag har under morgonen ägnat mig åt en misslyckad operation =(

Det började igår med att jag hälde ett glas vatten i tangentbordet. Inte jättesmart, jag vet, men det bara blidde så. Jag torkade av tangentbordet och det fungerade. Det gjorde det i morsen oxå medan jag loggade in på datorn. Sen bara ville det inte mer =( Har opererat i det men det hjälper inte så nu får det ligga till sig så tittar jag på det sen igen och fungerar det inte då får jag helt enkelt införskaffa ett nytt =(

Igår stickade jag halva ledtråd 1 på MS 4. Om jag gör de andra två idag och i morgon så är jag i fatt och det vore så skönt =) Har även stickat lite på mina strumpor. Det blev så när jag inte orkade räkna maskor och pärlor. Lyckades tappa bort en maska i strumpan. Fixade en ny =) Har dragit och dragit och tror inte att jag har tappat någon. Tror att jag har lyckats sticka ihop två stycken i stället för det är inget som löper men jag får ha lite uppmärksamhet på det så det inte sticker något sen =)

Ska nu gå och övertala Prinsen att det är dags att äta frukost och gå och träna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0