Inställd höstfest och framme vid första hälen

Skulle gå på höstfest den 4/10 med gamla jobbet. Såg fram emot det och jag och prinsen vi anmälde oss tidigt för vi trodde att de 65 platserna som fanns var eftertraktade. Prinsen fick igår veta att från fabriken var vi bara 4 som hade anmält oss, han, jag och två som spelar i det band som skulle uppträda. Det vill säga det var bara jag och prinsen som var de enda av alla i fabriken som inte hade någon uppgift som hade anmält oss. Sen var det några från kontoret också men inte tillräckligt många. Här tar sig någon tid och engagerar sig i att göra något trevligt för personalen och så är det ingen som visar intresse och kommer. Visst det kostade 150 kr per person men det var för mat, kaffe, kaka och underhållning. Dricka fick man ta med själv. Sicket sett!!!  Blir så besviken!!

Nog om det.

Har kommit fram till hälen på den första bebis strumpan. Jag undrar hur den skall kunna passa på en bebeis. Den ser väldigt liten ut men då jag har följt mönstret så skall det ju fungera =) Gott hopp om att det paret blir klart i helgen.

Ah ingen tredje ledtråd till MS4. Tordde den skulle komma idag. Får kolla i eftermiddag igen och se om det har kommit något.

Nu är det frukost dags innan allvaret börjar =)

Kommentarer
Postat av: Bente

Va trist ,speciellt för dem som ordnar festen och ingen kommer.Ni får ha det mysigt hemma du och prinsen.

2008-09-19 @ 19:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0