Det går mot höst

Sitter och tittar ut och vädret ser inte jätteroligt ut. Jag tycker att det för tillfället är svårt att bestämma sig för vad det är man ska ha på sig. Ena dagen varmt och soligt, nästa kallt och murrigt. Inte roligt alls.

Idag skall det fortsättas med korvstoppning =) Det kändes lättare igår än i måndags för nu hade jag i allafall sett programmet. Hoppas det går ännubättre idag.

Har kommit fram till att jag borde sticka 5 flätor till på mina septemberstrumpor innan jag gör tån. Inte så mycket men det är dock en del. Får se hur långt jag kommer idag. Som vanligt finns det inget på tv att sticka till. Det är svårare att sticka till datorn så man hela tiden måste scrolla för att bilden skall ändras. Fast TV4 Anytime finns ju...

Usch. gröten blev för salt nu i morse. Smakar inte alls gott =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0