Det blev inte riktigt som tänkt igår

Gårdagen blev inte riktigt som det var tänkt. Men ibland blir det så.

Skulle ha lagt in bild på mina september strumpor men det kommer nog idag i stället.  Hoppas det =)

Stickamera skall ha ett garn och te byte och ett halvt par strumpor byte. Vill vara med i båda men mitt problem är var tusan köper man kul strumpmönster. Kan man köpa det i stickbutiken måntro. Har kanske missat de mönsterna... Får leta och se vad jag kan få fram. Den som söker skall finna =)

Hade planer på att gå på modevisning på tisdag och se Wish Collections kläder men tju fick jag. Nu när jag skulle gå in och anmäla mig så var det fullbokat. Givetvis är jag glad för Viveka och hennes medutställare även om jag oxå hade velat vara där.

Har nu kommit upp till ärmhålet på pippitröjan. Det går framåt =) kommer nu sticka resterande delar var för sig. Tror att det är lättare så =)


Kommentarer
Postat av: Bente

Alla gratismönster går ju också bra att använda ,har anmält mig till Garn&the bytet men har inte bestämt mig om jag ska vara med i sockbytet också ,stickar inte så mkt sockar.

2008-09-23 @ 13:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0