Var är mitt körkort?

Den frågan ställde jag mig idag. Fick hem en lapp i fredags i lådan om att jag skulle hämta mitt körkort. Glad i hågen gick jag till den adressen som stod på avin. Där var det tomt. Gick och frågade i butiken på hörent om jag var på rätt adress och det var jag.... Gick då till ICA som är postombud och där var det inte. Fick infon om att det kunde finnas på något industriområde...

Ringde då till Posten och frågade var det var. I sin dator fick tjejen jag pratade med upp att det fanns på det stället där jag var. (Trevlig tjej att prata med för övrigt). Fick springa och fråga sin kollega. 13 minuter tog det för mig att ta reda på vart körkortet fanns PER telefon samt att jag hade jagat runt i byn i 30. URK, kan man inte få rätt info från början??

Mitt huvud har ont, halsen är tjock. Ska koka soppa nu och sova sen... Orkar inte mer just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0