Tävlat och ett nytt byte

Jag har tävlat nu på morgonen. Sista dgen att tävla i stickameras strumptävling. Hopppas att jag vinner något *tihi* Älskar att få paket på posten =)

Det skall till ett nytt byte på www.stickamera.se ett till mixa & matcha. Missade det förra så jag hade inte tänkt att missa detta. Det är ju så kul att få paket och ge paket =) ojoj, måste göra mina pay it forward presenter. hoppas de har glömt bort att de skall få dem så de blir positivt överraskade när de kommer. *att skriva upp, fixa pay it forward presenter*

Har snart kommit halvvägs på anders present. Vad gäller stickningen. Sen är det borderandfe oxå som skall göras men det tar jag då =) strumpbytet är också på god väg. har gjort halva foten. Känner mig riktigt dukitg. strumpmöntret ja.. det var länge sedan att strumpmönster och garn var så kul. kommer definitivt spara en kopia av mönstret och göra ett par till mig själv sen, någon gång, i framtiden... när det finns tid =)

Kommentarer
Postat av: Annicka

Nu har Harry Potter kommit till Landskrona finns inlagt på hemsidan

kram

2008-10-07 @ 18:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0