Svärfar 60

Igår var det firmafest. Mycket trevligt. Jag sjöng kareoke. Eller sjöng och sjöng... det är nog att ta i. Förde väsen tillsammans med andra kollegor framför en tv med text till musik =)

Idag skall vi till svärfar som har fyllt 60. Kondomen blev färdig nu på morgonen och whisyn är på plats i den. Om jag får säga det själv så är jag mycket imponerad av mitt verk =) Har fotat den men har givetvis inte fört över några bilder till datorn så det är inget som man kan titta på =S

Några nya strumpmönster för november eller pulsmönster för den delen har det inte kommit upp. Det kanske kommer i nästa vecka i stället. Det är alltid lika kul att titta på äen omdet för tillfället inte finns någon möjlighet att sticka på något som inte är julklappar.

På tisdag är det stickcafé och då är det garn som skall införskaffas. Inte åt mig personligen utan till Mixa & Matcha bytet samt garn & te bytet. Får se vad jag kan hitta på för något skoj att införskaffa till dem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0