Stickcafé och garnet är nästan torrt

Idag är det stickcafé tisdag och det är aldrig fel *längtar* Skall införskaffa de två sista julklapparna som skall göraas där ifrån. Sen är det bara resten av julklapparna kvar =)

Garnet som jag färgade i söndags är nästna torrt. De små 50 grams härvorna är torra och de stora 2 hg är det nästan. Ska i morgon göra härvor av dem. Tror att de tar mindre plats då än om de är nystade. Dessutom har jag ingen nystmaskin så det är lättare att göra så =) Nystvinda heter det kanske....

Idag är det jobb, jobb, jobb hela dagen fram till stickcaféet. Eller jag ska ju gå och äta lunch med min kusin A. så det kommer att bli trevligt =) Men det är 4 timmar tills det är aktuellt.

I och med att det är stickcafé dags så har jag med mig en stor del av mina pågående projekt. Varför är det så mycket lättare att påbörja något nytt än att avsluta något?

Kommentarer
Postat av: Bente

låter som ni hade en kul dag med färgning. Jag åkte till Gotland i stället . Så det blev lite garn inköpt där .

Sonens slips är i allafaqll klar så nu ska dottern tröja bli klar och en sjal till mamma och sen min kofta

2008-10-14 @ 15:37:04
URL: http://www.stickigt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0