Sena tåg och kondomen är snart klar =)

Idag var tåget sent när jag skulle till jobb. Det är inte kul att komma tillstationen och konstatera att tåget som ska gå klockan 7 går 7,20. Då blir man lagom glad.... Som tur väl ä r så kmo det ett tåg 7.10 som jag kunde ta (detta tåg var i tid enligt sin tidtabell).

Är snart klar med whisy kondomen till svärfar. Har bara ett par varv kvar sen skall jag brodera på den och fixa ett band att knyta ihop den med. En massa måsten. Hoppas att jag hinner hitta något band men det löser sig nog =) får kolla det i morgon. Tusan.. behöver gå till banken då.

Sitter i en styrelse som kassör och fick igår ett mail om information som skall ut till alla medlemmar. Det rör huruvida man vill protestera mot en viss händelse. problemet är bara att protesten måste vara inrapporterad SENAST den 31/10. Det vill säga näta vecka. Vet itne ritkgit hur jag ska hinna det... men det löser sig nog.. jobbit är det i allfall... har inte tid att ta itu med detta förrän till helgen. men då är problemet att ingen bank är öppen så jag kan inte göra något uttag. Då får jag vänta till torsdag vilket gör att medlemmarna har informationen tidigast på måndagen den 3/11 (måste skriva ut infon och så dvs posta tidigast på fredag) vilket gör att då blir det inte lönt. måste alltså fixa det i morgon. samtidigt som jag måste vara i kävlinge innan klockan 18 då butiken jag skall fixa svärfarspresent i stänger.... jag slutar 17 så då är det lätt att räkna ut att detta går inte ihop!!! Varför kan man itne få info i mer god tid så man hinner göra ett bra jobb och så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0