Så seg man kan vara

Idag är det en ritkgit seg dag. Känner det redan nu. Hade inte den minsta lust till att gå upp i morse men måste man så måste man....

Igår var det stepstyrka. Efter moget övervägande så kom jag och min käre prins fram till att det nog var bäöst att inte träna idag med. Har för övrigt fortfarande tränignsvärk i magen sedan måndagens box. Det får bli träning i morgon bitti i stället.
I kväll blir det till att sitta framför tvn med prinsen och en kopp te och sticka. skönt att bara ta detlugnt och slippa göra något.

Urk, glömde ta med cd skiva att spela här på jobbet. Det är så tyst när man sitter här. Behöver ha något att lyssna på i bakgrunden. Får se om jag kan komma ihåg det i morgon.

Nu så hade jag ätnkt mig att jag skulle se om jag kan hitta en del kompletterande grejer till folk i julklapp. Hkoppas det så hde det varit avklarat. Sen är det bara att göra dem med. Har två presenter att införskaffa också. Ska se om jag kan komma ihåg det idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0