Morgonstund har guld i mund.. på väg till gymmet

Man är inte jättepigg såhär dags på dygnet men vad tusan... man lär ju vakna till liv sen när man är på plats. Det är en snabbis på gymmet innan jobb som gäller idag. Pippitröjan blev klar igår så idag skall den överlämnas.. hoppas att mottagaren gillar den.

Har även valt mönster till 1/2 par strumpor bytet. Tror att det kommer att passa min byteskomis bra =) Det ligger för övrigt uppe ett nytt byte mixa & matcha 2. Kanske skulle titta på det oxå. Massa kul =)

Kommentarer
Postat av: Bente

Tänkte också vara med på Mix&Match ,sockbyte hoppade jag över . Jag tycker Mix&Match bytena är roligast. Hur går det med nya jobbet? Stickningarna är du ju flitig med ,jag hinner nästan inget. Började på MysticEarth men jag fick inte till det men på det igen idag och kanske testar jag Festival också.Nu ska jag krypa ner i sängen en stund till

Kram Bente

2008-10-04 @ 06:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0