Mixa & Matcha bytet

Jag har nu fått min vän i mixa och matcha bytet det är Boel. Kommer att gå och spana in hennes blogg sen i kväll när jag är hemma så jag vet vad det skall bli för paket att skicka till henne. Alltid blir det något trevligt =) Måste bara lära känna henne lite först =)

Snart är lunchen över. Sen är det bara 4 timmar kvar innan det är dags att gå hem. På vägen hem skall jag ta ut pengar samt gå till Hellbergs. Måste se om de har Elvis böcker där (Sköldpaddan inte sångaren). Annars är det tvätt som gäller i kväll. Det blir nog bara en maskin. Har veckotvätten.

Ska även försöka avverka några punkter på min attgöra lista. En punkt är avklarad men den var väldigt lätt. Målet är att få avverkat några till....

Kommentarer
Postat av: Boel

Hej!

Jag har börjat spana in dig lite också ;=). Kommer tillbaka fler gånger och ser fram emot besök av dig på min blogg.



Boel

2008-10-16 @ 17:28:16
URL: http://www.saltflingan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0