Måndag morgon, på jobbet och ont i halsen

Rubriken sammanfattar dagen ganska bra :S

Igår när jag la mig hade jag lite små ont i halsen. Vaknade i natt och det var värre :S nu i morse är det fortfarande kvar. Det känns inte ritkgit bra. Men på plats på jobbet är jag, om än småseg....

Fick stickat en hel del igår och det var ju bara så nice. Även lite i morse efter frukosten tillsammans med prinsen. Alla julklappar utom en är igång. Har kommit en hyfsat bit på vägen med 3 av dem. Om man räknar smamman hur långt jag har kommit med dessa så kan jag säga att jag är klar med åtmistonne ett projekt.

Idag skall jag gå till Posten och förhoppnignsvis hämta ut mitt nya körkort. Håll nu tummarna för att jag kommer att få ut det. Har ju bytt namn så jag vet inte om det kan knasa men förhoppningsvis inte. Personnummret stämmer ju =)

Nu skall jag ta itu med mina långkörare och se om det finns något problem som jag kan lyckas lösa =)


Kommentarer
Postat av: Mor

Du vet vad som hjälper mot ont i halsen, va? Gurgel med varmt salt vatten!!!!!

2008-10-27 @ 09:35:33
URL: http://stickmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0