Klockan är okristligt lite....

... för att gå och träna men om man inte har något val så har man inget val och d är det inte så mycket man man göra åt saken.. Det kommer bli bara morgonträning hela veckan.. Urk... Men men så kan det gå ibland.

Att färga garn var trevligt. Det hänger nu 1 kilo vikangarngarn i badrummet för tork. Ser med spänning fram emot att se det när det är klart.

Blir för övrigt mer än galen på mina 1/2 par strumpor byte. Får inte rätt på strumpan. Funderar på om jag har ett "sticka två ihop" förmycket för jag tycker bara mina maskor försvinner. Får titta på det pårasten sen och se om jag kan komma på vad det är för fel. sen har jag ju då inte följt mönstret alls. Har bara utgått från det så jag hoppas att min mottagare kan tolka mina kråkfötter till förklaring på dem... Det är ju inget regelbundet mönster...

Efter jobb är det tandläkaren och det är INGET jag ser fram emot att göra men som det så fint heter, nöden har ingen lag...

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon sötnos:)

2008-10-13 @ 06:01:09
URL: http://jonnaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0