Harry Potter har kommit till stan

Fick meddelande om att Harry Potter har kommit till stan. *vill ha* Ska se om jag kan gå in och reservera hos kära frun.. Man vet aldrig :P Men det brukar gå bra.

Har nu skrivit ner frågorna till mixa & matcha. Ska försöka svara på dem under adgen så jag kan vara med och få paket *älska paket*. För övrigt har mitt 1/2 par strumpor bara j***ts med mig... Men nu tror jag att jag har fått rätt på det.

Fick även idag bekräftelse på förgen garns garn och färgkurs. Det kommer bli så skoj... Har även meddelat att jag vill färga garn så att det räcker till att göra en kofta. får se hur det kommer gå =)

*Blogg bara vill inte som jag vill och loggar ut mig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0