Garn & Te byteoch Halloween fest

När jag kom hem från jobbet igår låg det ett paket och väntade på mig =) Så skönt det var med något positivt. Allt igår hade annars bara gått åt skogen =( Jag fick två nystan mjölkgarn, jättefint, svart/rosa/orange var det, kolor och ett jättegott te där 10 kr av försäljningen hade gått till rosabandet. Den som var underbar att skicka dettta till mig är Granivoren. Tack så jättemycket än en gång!!!

Idag är det halloweenfest på jobbet =) Jag undrar hur det kommer att gå =) Ska på lunchen springa över till Nova och handla en grej till min utstyrsel. Den är ångsökt men det kommer bli skoj =)

Först är det träning innan jobb. LIte småsegt är det att gå upp i ottan innan någon annan är vaken man ibland har man inget val.

Har kommit halvvägs med mitt broderi på svärfars present. Den skall lämnas i morgon så tiden börjar bli knapp men det skall nog lösa sig. Har lite raster här och var idag som jag helt enkelt får se till att utnyttja effektivt. Och om det krisar även en tågresa upp till dem på 45 minuter. Alla små tillfällen är bra =)

Kommentarer
Postat av: Sofie

http://info.blogg.se/2005/december/sa-har-bloggar-du-med-mobilen.html



där står det hur man gör. men jag bloggar bar bilder, har bluetooth i telefonen och datorn, så jag kan bara föra över alla bilder och blogga dom. men lånetelefonen jag haft har inte det, så då har jag inte kunnat få över några bilder heller. det är därför jag varit så arg :)

2008-10-24 @ 09:39:13
URL: http://hemskast.blogg.se/
Postat av: Görel

Hej Ida! Det ska bli kul att höra/se vad du hittar på med garnet!



-- Jag studsade till när jag läste att du stickar kondomer till din svärfar ... jag tänkte först att det här måste vara en väldigt okonventionell familj! :-)

2008-10-24 @ 12:36:12
URL: http://granivor.blogspot.com
Postat av: Camilla

Hej Ida!

Vilken överaskning jag fick med posten idag. Tack snälla.

Kramar Camilla

2008-10-24 @ 12:51:23
URL: http://millansstickor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0