Det är inte klokt...

...vad dagarna går fort. Det är redag torsdag. I morgon kväll är det helg *ojoj*

Jag fick reda på att jag har glömt att rapportera om tjejmiddagen som jag var på i lördags. Mycket trevlig var den =) Var en timme tidig, ca på grund av kollektivtrafiken.  Men det gick bra. Matlagningen var i full gång då jag kom. Allt eftersom kom övriga gästerna. När maten var klar var det dags för att äta =) Satt kring långbord på altanen hos V som vi var hos. Mycket trevligt. Vi åt och drack och hade frågesport. En lyckad kväll. Dock slutade den lite tidigt. Många som var tvungna att åka hem, tyvärr. Själv stannde jag lite extra, var ju tvungen att anpassa mig efter bussarna så vi hjälptes åt att städa i ordning. Klockan halv två så var jag hemma, ungefär =)

Nu är det då inte fest utan jobb som gäller =) Har för övrigt snart stickat klart pppitröjkan. ca 2 cm kvar per ärm och sen bara montera ihop den. Det borde inte ta JÄTTELÅNG tid, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0