Bröllopet - i bilder



Kvällen innan då alla medverkande åt middag. På bilden syns från vänster till höger Svärfar, kusin A, jag och Prinsen.



På morgonen den stora dagen var det frukost. Personerna från vänster till höger är kompis M, Prinsen, kompis L, kusin A och jag på hörnan.



Sen var man ju tvungen att bli fin i hår och i ansikte. Här fick jag stor hjälp av J på spaet. Även brors flicka C och mor fick hjälp att göra sig i ordning. Under tiden ägnade sig pojkarna åt...



... Whisky.... det är svärfar och lillebror som lugnar ner den något nervöse prinsen.



Sen var det dags att åka till kyrkan.



Så fina vi alla är =)  Från vänster till höger. Svägerskan T, kusin A, jag, prinsen,  Svåger A och kompis L



I bakgrunden ser vi här även prästen tillika min far =)



Efter vigseln var det dags för bilder. Och som ni ser... det blåste en del.



För att ta sig ner till festen på bästa sätt så åkte vi alla traktor och vagn.



Så här fint var det dukat åt oss på Resturang Tegelbruket där vi hade festen



Av allt det goda som vi åt var det bara efterrrätten som fastande på bild (i denna kameran). Jättegott ymnighetshorn *mums* hade det istället för bröllopstårta.



Så här såg jag ut när middagen var över. Sen var det dags att åka till stan



En lång och händelserik dag. Inte undra på att man var lite trött på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Sofie

herregud, du är så fin! Jag får rysningar!

2008-10-15 @ 09:21:17
URL: http://hemskast.blogg.se/
Postat av: Julia

Vad fint det var! Det var verkligen en helt underbar dag Idus!

2008-10-15 @ 10:40:18
URL: http://firebox.blogg.se/
Postat av: Julia

Vad fint det var! Det var verkligen en helt underbar dag Idus!

2008-10-15 @ 10:42:56
URL: http://firebox.blogg.se/
Postat av: Annicka

Tack snälla för alla de fina bilderna, så vacker du är

kramis

2008-10-15 @ 12:27:28
Postat av: Bente

Jättefina bilder ,vilken fin dag ni hade.

2008-10-16 @ 07:05:34
URL: http://stickigt.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0