Pompeji utställningen

Idag var jag, mor, M och prinsen i Hässleholm och såg på Pompeji utställningen. Den var en intressant och kul utställning. Väl värt sitt besök, tycker jag =)

Så mycket stickat har det inte blivit idag. Det blev mer igår. Tyvärr så somnade jag under CSI. Har fått en dålig vana att somna vid tio tiden vardag som helg och då oavsett om jag är i soffan eller sängen... Mindre skoj...

På tisdag är det stickcafé och det skall bli så trevligt att åka dit =) Missade ju förra gången på grund av att jag var kass. Mindre skoj. Vännen M skall för övrigt även med på stickmaratonet hos fröken Garn nästa fredag =)

I kväll blir det nog lite stickat och så =) mycket trevligt. Sitta med pojken i soffan, en kopp te och ett sticke. Mysigt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0