Helgen har varit så nice =)

Som rubriken ger sken av så har helgen varit ritkgit nice. Om man bortser från host, harkel och träningsförbud.

Fredag: Prinsen var och jobbade på kvällen så jag hade det lugnt och skönt med mig själv. Åt kvällsmat framför datorn, läste lite stickbloggare. Sen tog jag faktiskt hand om tvätten. Sen blev det sticke, stickbloggar framför Doobidoo =)

Lördag: Upp och fixa frukost. Sen plockades det i ordning och städades lite. Åkte till Landskrona och blev mötta av bror så tog vi oss till HBG. Där mötte vi vännen M som skall vara hos föräldrarna i 3 månader *nice*. Visade henne huset där hon skall bo lite snabbt och sen tog vi oss till kävlinge. Var på ICA och hämtade ut min strumpa. Ett stort tack än en gång  Dödergök. Sen åt vi middag och så stickades det en del. CSI var spännande men jag var så jättetrött att det inte gick att hålla sig vaken. Efter det såg M och Prinsen någon skräckfilm. Jag fick inte lov att sova så jag la mig i soffan och sov där =)

Söndag: Upp och fixa i ordning lite. Prinsen åkte iväg och köpte bullar. Sen hade vi en snabbkurs för M i hur man stickar. Nu ska jag bara få prinsen till att börja med =) Sen åkte vi till föräldrarna och åt middag där. Det var trevligt. Bror och flickvänn var också med.

Nu är det måndag och en ny arbetsvecka har precis påbörjats. Jag hostar och snorar fortfarande och har fortfarnade tränignsförbud =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0