1/2 par strumpor

Igår hämtade jag ut min 1/2 par strunpor från posten. Den var jättefin. Det var Dödergök som har stickat den till mig. Kommer att sticka nummer två men det kommer nog att dröja till efter jul när julklappsproduktionen är avklarad... Jättefin är den. Bild kommer att komma... som på allting annat men det dröjer nog ett tag till, tyvärr. På Dödergöks hemsida finns det bild på den första strumpan samt lite informaiton om den.

Strumpor har för vana att försvinna men för tillfället är jag av med en hemmastickad strumpa. Är mycket irritera över det. Har högt och tydligt omtalat för Prinsen att den är borta och att jag saknar den. Förhoppningsvins kommer den att komma fram igen. Kommer att leta igenom hela huset efter den. Förstår inte vart den har tagit vägen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0