Utmärkelse / Award



Jag fick denna utmärkelse av Sofie. Det är första gången jag får någon utmärkelse och jag är jätteglad =) Tack!!! Hos Sofie får man läsa om allt i hennes liv. Bilen Morran, Elakastyvmor, kdisen, broren och prinsen (gissa vart jag har fått inspiration att kalla min prins ifrån)

Denna utmärkelsen skickar jag vidare till
* Stickmor, min mor som hjälper till i vått och tort. På hennes blogg får vi lite då och då läsa om vad som händer och sker med hennes stickning.

* Annicka, som har ena halvan av min favoritstickbutik nystat,se hon som har andra halvan är Viveka men hon har ingen blogg hennes butik heter vikangarn.se. Hos Annicka får man läsa om allt möjligt främst om sticke man även annat som händer i familjen

* Snigelmamman, en kul blogg där vi får läsa om sticke och familjeliv. Bloggen har även en del välbefinnande avsnitt oxå.



I did get this award from Sofie. This is the first time I get an award and I am realy happy. Thank you. At Sofie you can read about her life, her car Morran, evilstepmother, the kids, the brother, the prins (where do you think that I got my inspiration from )

I would like to give this award to
* Stickmor, my mother that always help me. At her blog we can read about what happends in her life and with her knitting =)

* Annicka, that has one half of my favorit LYS nystat,se she that has got the other half is Viveka but she does not have a blogg but her LYS is vikangarn.se. At Annicka you can read about lots of things most knittning but also about her familyu life.

* Snigelmamman, a nioce blogg where you can read about knittnig and family also a bit of mental training =)

Kommentarer
Postat av: Mor

Tackar för utmärkelsen. Jag har inte hunnit uppdatera min blogg. För mycket externt arbete som målning och inköp till Hvenhuset. Vi ses i eftermiddag. Kram

2008-06-03 @ 08:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0