Två promenader, inget stickat

Har varitu ute på två prommenader idag. Sammanlagt 3 timmar i solen. Det har varit så skönt =) Tyvärr inte mycket stickat, men dagen är inte slut än =)

Jag väntar på att min rabarber, mango, kiwi och päronpaj skall bli klar i ugnen. Skall sen ut en snabbis med sköldisen så han oxå får ha varit ute idag. Har inte hunnit ta ut honom än =(

I kväll skall jag och prinsen se forbrytelse från i torsdags. Spännande. Grilla kyckling =)

Ska försöka stick några varv till forbrytelsen men man vet aldrig. är det fö spännande så kan man inte läsa mönster samtidigt ju :S

Kommentarer
Postat av: diana o tara

checka in vår blogg ;)

2008-05-11 @ 17:57:31
URL: http://malkysoltani.blogg.se
Postat av: Mor

Jag saknar text på engelska. Det ger bra övning.

2008-05-11 @ 20:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0